Oksjoni ID: 74260

Kahjuks on see oksjon juba lõppenud

Meil on veel autot Mercedes-Benz

Mercedes-Benz CLK-Class

CLK-Class C209 Coupe-Hardtop

Oksjon on lõppenud: 2024-07-11 19:42
Asukoha linn:
Lithuania, Kaunas
Auto seisund:
Kere defekt
Aasta:
2003
Tehnoülevaatus kuni:
2025-01-10
Mootori võimsus:
120 kW
Mootori töömaht:
1796 cm³
Läbisõit:
425641 km
Kütuse tüüp:
Bensiin / gaasivarustus
Käigukast:
Automaatne
Kere:
Coupe-Hardtop
Värv:
Hall
Veorattad:
Tagumised
VIN kood:
WDB20... Näita
Kas katalüsaator on olemas?:
Ei ole teada
carVertical
Vaata ajalugu

Oksjon on lõppenud

Oksjoni statistika (30 panust)

2024-07-12 11:10:40
2024-07-11 19:41:59
2024-07-11 19:41:55
2024-07-11 19:41:26
2024-07-11 19:38:46
2024-07-11 19:38:30
2024-07-11 19:38:28
2024-07-11 19:38:27
Automaatne panus
2024-07-11 19:38:26
2024-07-11 19:38:26
Automaatne panus
2024-07-11 19:38:26
2024-07-11 19:38:25
Automaatne panus
2024-07-11 19:38:25
2024-07-11 19:38:24
Automaatne panus
2024-07-11 19:38:24
2024-07-11 19:38:23
Automaatne panus
2024-07-11 19:38:23
2024-07-11 19:38:22
Automaatne panus
2024-07-11 19:38:22
2024-07-11 19:34:10
Automaatne panus
2024-07-11 19:34:10
2024-07-11 19:25:23
Automaatne panus
2024-07-11 19:25:23
Automaatne panus
2024-07-11 18:51:15
Automaatne panus
2024-07-11 18:51:15
Automaatne panus
2024-07-11 18:13:54
Automaatne panus
2024-07-11 18:13:54
2024-07-11 17:04:19
Automaatne panus
2024-07-11 17:04:18
2024-07-09 21:23:00
Automaatne panus



Sõiduki üldine kirjeldus

Auto on ostetud Lätist (tehniline ülevaatus läti, kehtiv Leedus). Töötab nii bensiini kui ka gaasiga. Kogu auto optika on terve (vihmaanduriga tuuleklaas). Sisemus on suhteliselt heas korras. Fotodel on näha kere defekte, esineb ka roostet ja väikseid mõlke ja auke. Läbisõit on suur, aga see on reaalne, kontrollisin läbi carverticali. Auto on väga ökonoomne (keskmiselt ca 10 - 12 liitrit gaasi olenevalt sõidustiilist).

Kahjustuste/defektide kirjeldus (kere, salong jne)

Veermik on endiselt heas korras, ainult ees paremal (reisija pool) kostab veermikust kohati kõrvalist häält (pole kontrollitud, mis vajab muutmist);
Õli leke läbi magneto (nukkvõlli reguleerija) katete ja ühenduste (nende mootorite tavaline probleem);
Parkimisandurid ei tööta, aga tahavaatekaamera on olemas;
Juhiistme reguleerimise juhtseade vajab väljavahetamist või lähtestamist (praegu pärast istme reguleerimist tuleb kaitse eemaldada, kuna kaitsme eemaldamine tühjendab aku). Kui kaitse on eemaldatud - aku töötab hästi;
Umbes 120-130 km/h on tasasel teel sõites suurem vibratsioon (ei tea miks, võib-olla vedrustuse laager, võib-olla veljed);
Gaasiballooni kontroll läbitud;
On aeg mootoriõli vahetada.

Kahjude aruanne

1
Truputį pasileidęs žemyn bamperis ties sparnu (matosi nuotraukose) -
2
Yra nedidelių padaužymų nuo akmenukų -
3
Ant vairuotojo durelių yra nedidelis įlenkimas ir parūdijusi durų apačia -
4
Parūdijusi durų apačia -
5
Galinis bagažinės dangtis turi daug parūdijimų -
6
Yra korozijos ant galinio sparno -
  1. Truputį pasileidęs žemyn bamperis ties sparnu (matosi nuotraukose)
  2. Yra nedidelių padaužymų nuo akmenukų
  3. Ant vairuotojo durelių yra nedidelis įlenkimas ir parūdijusi durų apačia
  4. Parūdijusi durų apačia
  5. Galinis bagažinės dangtis turi daug parūdijimų
  6. Yra korozijos ant galinio sparno

Muud oksjonid