Oksjoni ID: 123384

Kahjuks on see oksjon juba lõppenud

Meil on veel autot Audi A4

Audi A4

A4 B7 Sedan 4-doors

Oksjon on lõppenud: 2025-11-03 19:32
Asukoha linn:
Lithuania, Kėdainiai
Auto seisund:
Kere defekt
Aasta:
2008-3
Tehnoülevaatus kuni:
2027-03-24
Mootori võimsus:
103 kW
Mootori töömaht:
1969 cm³
Läbisõit:
370000 km
Kütuse tüüp:
Diisel
Käigukast:
Mehhaaniline
Kere:
Sedan 4-doors
Värv:
Sinine
Veorattad:
Eespoolsed
VIN kood:
WAUZZ... Näita
SDK kood:
KMHPRPCC
Registreerimisriik:
Lithuania
Kas katalüsaator on olemas?:
On olemas
carVertical
Vaata ajalugu

Oksjon on lõppenud

Oksjoni statistika (23 panust)

2025-11-03 19:32:17
2025-11-03 19:24:21
Automaatne panus
2025-11-03 19:24:21
Automaatne panus
2025-11-03 19:24:13
Automaatne panus
2025-11-03 19:24:13
Automaatne panus
2025-11-03 19:24:08
Automaatne panus
2025-11-03 19:24:07
2025-11-03 19:13:07
Automaatne panus
2025-11-03 19:13:07
2025-11-03 13:50:50
Automaatne panus
2025-11-03 13:50:50
Automaatne panus
2025-11-03 12:35:12
Automaatne panus
2025-11-03 12:35:12
Automaatne panus
2025-11-03 12:35:07
Automaatne panus
2025-11-03 12:35:07
2025-11-03 09:42:49
Automaatne panus
2025-11-03 09:42:49
Automaatne panus
2025-11-02 21:44:12
Automaatne panus
2025-11-02 21:44:12
Automaatne panus
2025-11-02 15:47:50
Automaatne panus
2025-10-31 20:11:07
2025-10-31 20:05:09
2025-10-31 18:51:02

Omadused / Varustus

Salong

Elektroonika

Kaitse

Eksterjöör

Muud omadused

Turvalisus





Sõiduki üldine kirjeldus

Nüüd on R17 veljed suverehvidega Hankookis. Lisan ka teised R16 veljed talverehvidega - ühe talve sõidetud, ikka nagu uued. On ka varu-R16. Nüüd on toed punaseks värvitud, fotod on tehtud paar kuud tagasi, siis polnud veel. Paar tuhat kilomeetrit tagasi vahetati õli ja kõik filtrid. Autot on tõesti hästi hooldatud ja raha pole kokku hoitud, sõidan sellega iga päev. Ostetud esimeseks autoks, olen omanud üle aasta. Kütusekulu on keskmiselt umbes 6,0-6,5 l / 100 km.

Kahjustuste/defektide kirjeldus (kere, salong jne)

Poritiibadel on veidi roostet, aga see on täiesti pealiskaudne ja kergesti parandatav. Esiklaas on paarist kohast kergelt pragunenud, aga väga minimaalselt.

Hooldus- ja remonditööde kirjeldus

Mootor vahetati, kuna see oli karastunud. Läbisõitu oli vanast mootorist alles, selle mootori läbisõit peaks olema umbes 300 000, võib-olla nüüdseks. Mootori vahetus ja kõik remonditööd tehti umbes 10 kuud tagasi. Mõni kuu tagasi vahetasin ka õlipumba võlli ja paigaldasin taastatud turbiini. Hiljuti paigaldasin uued tagumised piduriklotsid ja ka talveks uued süüteküünlad. Ja mõlemad tagumised amortisaatorid on uued.
Koos mootori vahetusega paigaldati palju uusi osi, et tulevikus sama asja ära hoida ja lihtsalt ennetava meetmena:
Mootorikinnitus (see, mille külge andur läheb),
Kütusepumba remondikomplekt,
Õliradiaator,
Õlijahuti tihend,
Siduri töösilinder,
Peamine vöö,
Rihmapinguti,
Kiilrihma ajami laager,
Jahutusvedeliku temperatuuriandur,
Õlisurve andur,
Kollektori/väljalasketoru tihendid,
Kütusepihustite remondikomplektid,
Klapikambrikaane tihend,
Väntvõlli õlitihend,
Jahutusvedeliku termostaat,
Hammasrihma rihmaratas koos veepumbaga.


Muud oksjonid