Oksjoni ID: 112775

Kahjuks on see oksjon juba lõppenud

Meil on veel autot Audi A6

Audi A6

A6 A4/C4 wagon

Oksjon on lõppenud: 2025-07-14 19:06
Asukoha linn:
Lithuania, Alytus
Auto seisund:
Defektid puuduvad
Aasta:
1997-6
Tehnoülevaatus kuni:
2027-04-05
Mootori võimsus:
103 kW
Mootori töömaht:
2461 cm³
Läbisõit:
488300 km
Kütuse tüüp:
Diisel
Käigukast:
Mehhaaniline
Kere:
wagon
Värv:
Valge
Veorattad:
Kõik
VIN kood:
WAUZZ... Näita
SDK kood:
TKACNNPR
Registreerimisriik:
Vanuatu
Kas katalüsaator on olemas?:
Ei ole
carVertical
Vaata ajalugu

Oksjon on lõppenud

Oksjoni statistika (4 panust)

2025-07-15 22:30:08
2025-07-15 19:55:55
2025-07-14 19:11:24
2025-07-07 21:12:00

Omadused / Varustus

Salong

Elektroonika

Tuunimine (täiustamine)

Eksterjöör

Muud omadused





Sõiduki üldine kirjeldus

Müün legendaarset Audi A6 C4 veelgi legendaarsema 5-silindrilise TDI mootoriga. See on selle mudeli üks viimaseid versioone - 1997. aasta väljalase. Ostsin auto 2020. aastal mootoriveaga (tekkis ebameeldiv heli, kuigi auto töötas ja sõitis ideaalselt). Seni kasutas seda naine - hooldas, aga muidugi mitte minu moodi.

Auto saabus Leetu mitte pärast avariid, vaid tehnilise rikke tõttu. CarVerticali ja teiste andmete kohaselt pole avarii märke. Läbisõit on reaalne, seda saab kontrollida tehnilise ülevaatuse ajaloo või aruannete kaudu.

Mootor ja mehaanika:
Pärast ostu osteti veel üks esiveoline analoog väga hea ja hästi hooldatud mootoriga (~235 000 km), mis kanti üle sellele autole. Seal on palju kummalisi asju:
Uued rihmad, pingutid, veepump, kütusepumba rihm ja laagrid
Turbiini remondikomplekt, turbiin kontrollitud
Äsja ümber ehitatud, pestud karter, pihusti tihendid
Ostetud (kuid veel vahetamata) klapikaane tihend – plaanis pärast kaane poleerimist vahetada
EGR eemaldati ja paigaldati Saksa tarkvara (kiip), mis suurendab ohutult ja kindlalt võimsust - ilma mootorit ega muid komponente kahjustamata ning suurenenud suitsu ei teki.
Auto käivitub probleemideta isegi -25 °C juures. Pärast kõiki remonditöid on läbisõitu umbes 7000 km.
Kere ja välisilme:
Pärast väiksemate keredefektide ja vedrustuse remondi tõttu ringi sõitmist ning tehnilise kontrolli lõpetamist peatati auto "puhkamiseks" ja seejärel valmistati see hoolikalt ette:
Paigaldatud kõige paksemad Quattro vedrud
Sammaste ümber on tekkinud roosteplekid
Tagumine vedrustus on eemaldatud, tala ja muud elemendid on üle värvitud, kõik on kaetud kaitsekatetega, laager ja kardaan on kontrollitud, käigukast on vahetatud.
Kütusepaak eemaldati, keevitati mitmest kohast, lihviti ja kaeti epoksü- ja korrosioonivastase värviga.
Kere värviti väiksemate defektide tõttu: üks tiib (originaalmetall), tagakaared, esistange, katus vahetati välja, mõned uksed on värvitud teist korda pärast originaali. Kere valmistati ette hoolikalt - kasutati kvaliteetseid materjale, kõik eemaldati, et vältida koorumist mõne aja pärast, kõik liistud, käepidemed, signaalid, katuseluuk eemaldati, kaitserauad võeti täielikult lahti ja kõik "kleepitud" liistud paigaldati tagasi. Isegi pakiruumi kaas vahetati välja - ainult selleks, et saada originaalspoiler. Kogu pakiruum liivapritsiga puhastati, värviti, suleti uuesti hermeetiliselt, klaasid liimiti pärast värvimist, tooniti uuesti, liimiti täiendav heliisolatsioon.

Pakiruumis - täielikult toimiv originaal "toonekurg", juhtmestik kohas, kus see kahjustada sai, on parandatud (hingede juures), olemas on lisapiduritule pistik, plaanis oli see spoilerisse panna.

Vedrustus ja pidurid:
Paigaldatud Saksa amortisaatorid, vähe kulunud, aga kvaliteetsed
Uued kaldenurga vardad, uued käsikaablid
Tagumised pidurid: uued voolikud, üks uus pidurisadul, üks restaureeritud
Pidurikettad on veidi kulunud, klotsid - eriti tagumised - on peaaegu uued
kummalised amortisaatorite toed, tugilaagrid, tagumine kumm ketaste all
Kõik komponendid puhastati lahtivõtmise ajal, kaeti roostekaitsega ja kruvid määriti, et vältida edaspidiseid probleeme.
See seisab 205/60 R16 rehvidel - kõik ühesugused, heas seisukorras. Vedrustus on väga stabiilne, auto on kõrge.

Sise- ja elektriosa:
Sisemus on korralik, kuigi vajab korralikku puhastamist.
Lagi on suurepärases seisukorras, istmed ja polster on kahjustamata.
Kõik vaibad paigas, originaal pagasiruumi matt töökorras
Kõik tuled on originaalsed HELLA tuled, kronsteinid on terved, midagi pole liimitud.
Kõik võtmed: 2 peavõtit, 1 teenindusvõti, 1 pakiruumi võti
Pakiruum lukustub eraldi võtmega, C4-l on haruldane, et see töötab, seega parandasin selle ise ära, uksed ja süüte peavõtmega.
100Ah aku
Mootorit pole pestud, õli- ega vedelike lekkeid pole.
Puudused:
Pärast värvimist on mõnes kohas tolmu (nähtav ainult lähedalt) - poleerimine on soovitatav, kuid mitte tingimata vajalik.
Katuseluuk töötab, aga vahel "loksub", aga seda saab alati mehaaniliselt avada ja sulgeda, see töötab mõlemas asendis ideaalselt.
Väikesed plastdetailid, nt juhi jalgade all – kergelt pragunenud
Pärast värvimist seisis auto peaaegu 2 aastat garaažis - seda käivitati vaid aeg-ajalt ning vedrustust häälestati ja monteeriti pärast värvimist edasi.
Tehniline kontroll: teisel korral läbitud (hingepoldi, lambipirni ja ühe puksi riknemise tõttu).

Miks ma müün?
Ma ei teeni sellega mingit raha ja mul pole isegi aega kõigest tehtust rõõmu tunda. Sellesse on palju pandud – aega, tööd, raha, südant. Müün seda üks kord, oksjonil –, sest on liiga palju tahtjaid, liiga palju lahkarvamusi selle üle, "kes on esimene".

Hind on kindlasti piisav. Kui ma seda oksjonil ei müü, siis müüakse see teiste kanalite kaudu või jätan selle endale ja töötan edasi. Hind muutub sügisel, aga suure tõenäosusega müüakse see ekspordiks, mida ma ei tahtnud.

Seega – edu sulle. Jääb üle vaid üks küsimus:
Kas sina sõidad selle legendi roolis või on see su sõber?


Muud oksjonid