Važiuojantis, beveik kasdien naudojamas.
• Skydelyje rida 300 000 km, bet reali ~700 000 km
• Dokumentai tvarkingi, TA galiojanti
• Buvęs taksi
• Klimato kontrolė, multifunkcinis vairas, šildomos sėdynės, veikia viskas kaip priklauso.
Sõidab, kasutab peaaegu iga päev.
• Armatuurlaual on läbisõit 300 000 km, aga tegelik läbisõit on ~700 000 km
• Dokumendid korras, kehtiv ülevaatus
• Endine taksojuht
• Kliimaseade, multifunktsionaalne rool, soojendusega istmed, kõik töötab nii nagu peab.
Kahjustuste/defektide kirjeldus (kere, salong jne)
Ūžia galinis reduktorius, kartais dingsta ir atsiranda vėl trauka (problema greičiausiai purkštukuose), iš kažkur laša tepalas. Kėbulas pagal metus tvarkingas, tačiau turi rudžių ant galinių arkų, salonas tvarkingas, sėdynės nesuplyšusios, porankis turi įtrūkimų.
Tagumine reduktor undab, vahel kaob tõukejõud ära ja ilmub uuesti (probleem on kõige tõenäolisemalt pihustites), kuskilt tilgub määret. Kere on aasta kohta heas korras, aga tagakoobastel on roostet, sisustus on heas korras, istmed pole rebenenud, käetoel on praod.
Hooldus- ja remonditööde kirjeldus
Pakeisti tepalai ir filtrai, pakabinamas kardano guolis, sutvarkyta važiuoklė, pakeistas termostatas, ventiliatorius, pakeistos vožtuvų dangtelio tarpinės, purkštukų poveržlės, aušinimo flanšas, pakeistas ECU variklio valdymo blokas, EGR tarpiklis.
Pakkumise kinnitamisega kohustun ostma sõiduki, kui ma võidan (välja arvatud juhul, kui on registreeritud kirjeldamata/varjatud defektid) ja võtan vastutuse ekslike panuste tagajärgede eest.